Rossella Urru Libbera

Luglio 20, 2012 Commenti disabilitati su Rossella Urru Libbera Notizie wp_7992244

rossella-urru-libera.jpg

Sos sòtzios de s’ACSIT Associazione Culturale Sardi in Toscana semus cuntentos mannos de sa liberassione de Rossella Urru, cooperante sarda de Samugheu, tenta agorrada pro 270 dies in terra Africana. A issa, a sos collegas suos, e a sas famìlias issoro, mandamus un’affranzu corale.

In custas dies de bresu e de festa pro sa bona sorte de sa liberassione de Rossella, nos agradit finas a ammentare a sa zente bisonzosa chi Rossella, paris chin sos collegas suos, fit azudande in cue in Africa, sos disamparaos de su Pòpulu Saharawy.

Deretu dae sos coros nostros sardos mandamus afetu e Solidariedade, a custu pòpulu malefadau, e a totus sos pòpulos chi chircant de lutare contras a s’isfrutamentu e s’opressione militare, econòmica, culturale, sa gana, su disterru, su disisperu, pro sa dinnidade, sa libbertade, su deretu a s’autodeterminassione.

Come soci dell’ACSIT Associazione Culturale Sardi in Toscana siamo molto contenti della liberazione di Rossella Urru, cooperante sarda di Samugheo, tenuta rapita per 270 giorni in terra Africana. A lei, ai suoi colleghi, e alle loro famiglie, mandiamo un abbraccio fraterno.

In questi giorni di entusiasmo e di festa per la buona sorte della liberazione di Rossella, ci piace anche ricordare la gente bisognosa che Rossella, assieme ai suoi colleghi, stava aiutando la in Africa, i rifugiati del Popolo Saharawy.

Dritto dai cuori nostri sardi mandiamo affetto e solidarietà, a questo popolo sventurato, e a tutti i popoli che cercano di lottare contro lo sfruttamento e l’oppressione militare, economica, culturale, la fame, l’emigrazione/spopolamento, la disperazione, per la dignità, la libertà, il diritto all’autodeterminazione.